Friss!! :)

Negyedik fejezet ---> húsvét vasárnapra várható :)
Persze az ajándék nem maradhat el,így érdemes lesz benézni a vasárnap folyamán:D


2011. április 8., péntek



Halihóóó :)
Na meghoztam a 2.fejezetet:D
Mivel most nagyon-nagyon jó kedvemben vagyok ;) (holnap megyünk Bécsbe)













Reggel zörgésekre ébredtem,a konyhából jött.
Szóval Nori fent van már!
Ez olyan furcsa,régen mindig én keltem előbb.

  • -Szia álomszuszék-vigyorgott barátnőm és a kávé fölé bökött.

Leültem egy csészével a melette lévő székre.

  • -Miért mennyi az idő??-túrtam kissé gubancos hajamba.
  • -Lassan 10 óra lesz.
  • -Miiii???Én nem szoktam ennyit aludni-akadtam ki.
  • -Elfáradtál ,van ilyem.Nekem viszont mennem kell egy fotózásra utána újra stúdióba,majd este jövök.Szia.
  • -Szia-sóhajtottam és a nappaliba csoszogtam.

Bekapcsoltam a tv-t és csináltam magamnak piritóst.
Elmentem lezuhanyozni és kivasaltam a hajam,amit felkötöttem.
Felvettem egy feszülős farmernadrágot és egy fekete-fehér csíkos pólót.
A mamuszomba viszadőltem a kanapéra és elővettem a gitárom.
Írtam pár sort majd nekiálltam ebédet főzni.
Főzés közben a zenére táncoltam.
Rakott krumplit csináltam majd megettem az ebédem.
Fél egy fele elraktam a táskámba a fehér ingem és belebújtam a fekete bőrdzsekimbe.
Mindent lekapcsoltam a lakásban és elindultam a munkahelyemre.
Leparkoltam a tegnapi helyemre és összefutottam Vikivel.

  • -Szia.
  • -Hello-mosolyogtam rá.

Együtt átöltöztünk majd Fanni is megjött.
Kint a pult mögött már ott állt Zoli.
Tomi épp akkor jött vissza egy asztaltól.

  • -Zoli,jó csajok a láthatáron-és ránk szegezte a szemeit.
  • -Hülye-ütöttem a vállába.
  • -Aúú,bántanak.

Az első nap elég viccesen telt és gyorsan is.
Hamar összeszoktam a többiekkel.
A nap végén Éva otthagyott minket és megünnepeltük a többiekkel az első napom.

  • -Szóval akkor egy sör mindenkinek??-állt fel az asztaltól Tomi.
  • -Aha.

Kissé volt bennünk pia,csak azt nem tudom,hogy mivel megyek haza.
Hát ez érdekes lesz majd!!
A következő kör után elindultunk haza és Zoli bezárt.
Éva állt ott előttünk és a fejét rázta.
Először Fannit és Zolit vitte haza.

  • -Jééé füvecske-huppantam le a földre.

Vikiben volt a legkevesebb a pia és utána bennem,de nekem néha a kevés is sok,mert alapból hülye vagyok.
Viki annyira nevetett,hogy majdnem bepisilt.
Mikor Éva hazaszálított minket otthon Norina várt és csak röhögött rajtam,hogy botladozom a házban.
Egy hideg zuhany után magamhoz tértem,de enni nem volt kedvem így csináltam megamnak egy liter hideg teát és egy pohárral és a teli kancsóval bementem a szobámba.
Tv nézés közben pedig a kedvenc epres teám iszogattam.
Legalább fél óránként mentem el wc-re amin Nori szintén röhögött,majd este 11 fele elnyomott az álom.
Hogy én milyen másnapos leszek holnap,de nagyon jó fej az Éva,hogy nem cseszett le minket a pia miatt.
Igaz ő is ivott egy pohárral.
Reggel 11-kor keltem.
Fájt a fejem és legszívesebben leugrottam volna a 6.-ról.
Egy kávé segítségével kissé feléledtem,majd betömtem magamba egy aspirint.
Norina itthon lesz ma egész nap,így ma ő csinált ebédet.
Pörköltet csinált tarhonyával.

  • -Nyamiii-és már tömtem is magamba a kaját-Mikor keltél te fel,hogy ez a mai kaja??
  • -Elmentem boltba,így 9-kor álltam neki-mosolygott.
  • -Köszi!!
  • -Nincs mit.

Ebéd után lezuhanyoztam és próbáltam elviselhetővé tenni magam.
A hajam felkötöttem egy konytyba és feldobtam egy alapsminket.
Kint hétágra sütött a nap ahoz képest,hogy szeptember végét tapossuk.
Egy fehér csőnadrág melett döntöttem és egy zöld háromnegyedes pulcsiba bújtam bele.
Felhúztam a fekete balerina cipőm és elindultam fél 1-kor a munkahelyemre mivel a kocsim már ott vár.
Jót tett most a kissé zilált fejemnek a „friss” levegő.
Kivettem a táskámból a nagy fekete bogárszemcsim és felraktam.
Így legalább az utcán nem tudja meg mindenki,hogy másnapos vagyok.
Hogy engem mit fognak a fiúk szivatni.
Előre félek tőlük.
Negyedkor beértem a munkahelyemre és ledobtam a cuccom az öltözőben majd felvettem a fehér ingem.
Lekaptam a szemcsim és bedobtam a táskámba.
Még meg néztem magam a tükörbe és elindultam.
Beálltam a pultba Zoli mellé.
Nem volt nagy forgalom.

  • -Na mizujs csajszi??Látom másnapos vagy.
  • -Jaj,ne is mond-csúsztam le a földre ő meg a széken ült.
  • -Fejfájás,hányinger??

Aprót bólintottam.

  • -Nem bírja a piát-röhögött és Tomi felé fordult.

A két srác rajtam röhögtek majd Viki is beszédült kissé jobb állapotban,mint én.
Majd Fanni is beért,aki teljesen normális állapotban volt.
Háá ez nem ééér már.
Csak én vagyok ilyen csöves??

  • -Öhm egy kávé lesz-hallottam meg egy ismerős angol hangot.

Vikire néztem aki a pult végén állt a pénztárnál,a rekedtes hang pedig pont a fejem felől jött vagyis Zolinak szólt.
Fanni háttal állt nekünk.
Felálltam lassan a helyemről és egy mosolyt erőltettem magamra.
Ez mit keres itt??

  • -Hello-mosolygott.
  • -Öhm..Szia.
  • -Te ismered őt??-fordult felém Viki és magyarul beszélt.

Rob arca köztem és Zoli vigyorgó arca közt szánkázott.
Viki nem igazán beszélt angolul,csak a németet vágta.
Szerencsére nekem jó a nyelvérzékem így mindkét nyelvet jól beszélem.
Zoli és remekül beszél angolul,mint kiderült most.
Robbal elbeszélgettünk majd elment,mert fotózása lesz.

  • -Nem éér.Ő ismeri én meg nem-sípitozott Viki és összevissza hadonászott.
  • -Viki halkabban,mert mindenki minket néz.
  • -Honnan ismered??
  • -Hát volt egy kis akciónk a plazában.
  • -Olyan hosszú,gyors akcióra gondolsz??-röhögött Tomi.
  • -Neeem-vágtam hozzá a törlőrongyot.-Még nem is ismerem,csak egy színész a sok közül.
  • -Persze,de olyan szexi,ha te nem majd én ráhajtok-jelent meg Viki arcán egy kaján vigyor.

Fanni is bekapcsolódott a beszélgetésbe majd átkozta a vendégeket,hogy miattuk lemaradt egy 8. csodáról.

  • -Miről beszéltek ti??8. Csoda??Csajok ő is csak ember.
  • -De még milyen ember.
  • -Na ,jó befejezni-dörrentem a csajokra mielőtt kitérnének Azokra a részekre is.
  • -Fogadjunk,hogy holnap is itt lesz-sutyorgott Viki és Fanni.

Megráztam a fejem a hülyeségükön és csak nevettem rajtuk.
Kivittem a vendégeknek az italukat majd felvettem egy új rendelést ,amit leadtam.
Este megtelt a disconk.
Zoli és én kevertük a piát,mert nekem is van egy szakmám a mixerről,még két éve végeztem el gyorstalpalón.

  • -Ez nem ér,tűnés kifelé a pultból.Mindenki tőled kér piát-műdurcizott Zoli.
  • -Ezt nevezik női bájnak.

Zoli is bevetette ezt a női pislogást és illegés-billegést.

  • -Te most buzi vagy??-nézett rá egy 16-17 éves csaj.

Zoli meg se bírt szólalni a döbbentség miatt én meg a röhögőgörcs miatt,amit a beszólás miatt kaptam.
Ezután befejezte a női bájai kecsegtetését.

  • -Feladom-dobta le magát a pult mögött székre.
  • -Puhány-vigyorogtam rá.

Erre a szóra egyből felugrott és végighúzta az egész éjszakát nyavalygás nélkül.
Balhé nélkül elment ez a mai nap is és éjfélkor bezártam az ajtót.
Fannival átszámoltuk a pénzt,míg a fiúk pakoltak.

  • -Holnap nincs munka,de gyertek be.-mosolygott Éva és eltűnt.
  • -Ez az-őrjöngött Tomi,mintha most mondták volna neki,hogy nyári szünete lesz.
  • -Nem megyünk el holnap valahova??-hozta fel a témát Fanni.
  • -Váááásárolniii-csillogtak Viki szemei.

A fiúk egymásra néztek.

  • -Sziasztok.Nekünk sietnünk kell és elindultak az öltözők felé.

Jót röhögtünk rajtuk majd utánuk mentünk és rábeszéltük őket.
9-kor megyünk el vásárolni és a fiúk kísérnek minket.
Remélem kialszom majd magam.
Egy óra fele estem be az ágyba és ügyeltem,hogy Norit ne ébresszem fel.
Kiosontam a konyhába kajáért és megettem az ágyban.
A zuhanyzást elhagytam,örültem,hogy pizsibe át tudtam vedleni.
Még kómásan beállítottam az órám 8-ra.
Reggel 8-kor.
Lecsaptam az órám és álmosan kimásztam az ágyból.
Egy hideg zuhanyt vettem amitől felébredtem.
Kint,mint tegnap sütött a nap.
Őszhöz képest meleg is volt.

  • -Anyám...meg lehet ott kinn sülni-csoszogott be nyári öltözötben Norina a szobámba,
  • -Köszi az infót-és a gardróbom felé fordultam.

Rajta is egy rövidgatya volt,így én is egy famergatyát húztam fel egy fehér pólóval és felvettem rá egy fekete mellényt.

  • -Ezt vedd fel hozzá-dobott felém egy fekete tornacipőt Norina.
  • -Köszi-és felhúzkodtam magamra.

Gyors megkajáltam és bedobáltam az irataim egy fekete táskába.

  • -Biztos nem akarsz jönni??
  • -Hidd el,a kocsiban elaludnák.Fél 3-kor értem haza.
  • -Ohh,én meg direkt halkan közlekedtem,hogy ne ébredj fel.
  • -Szííívás-és az arcomra kent az ujjával egy kis lekvárt.
  • -Köszi-én meg vajat húztam a homlokára.

Csengettek.
A fejemen lévő lekvárt már el is felejtettem.
Zoli és Viki álltak az ajtóban,.mikor megláttak majd leszédültek a lépcsőn.

  • -Gyertek be-mosolyogtam.-Norina ők itt Viki,és a hülye Zoli.Zoli és Viki ő itt a barátnőm Norina.

Gyors elmentem a fürdőbe és megmostam az arcom majd feltettem a szokásos alapsminkem.
Hárman elmentünk még Fanniért.
Tomi nyitott ajtót.
Na mi van??
Várjunk csak!!
Mit keres itt Tomi alsógatyába.

  • -Auuuuccsss.Rájöttem-vigyorogtam,mint a vadalma.
  • -Tiszta lángész ez a csaj-röhögött Zoli.

Bementünk a közös lakásukba és helyet foglaltunk a kanapén.
Zoli tiszta nyugodtan a lábait az ölembe raktam.

  • -Viki,csipi valami a szemem-és befogtam az orrom.

Viki már nem bírta és röhögve dőlt le a fotelról.

  • -Juuuj,az egóm-sípitott Zoli,mint egy ovis.

Ledobtunk egy apró csatát Zolikával.

  • -Zoliiika-húztam az agyát.
  • -Na,megállj-vigyorgott és a derekamnál fogva a földre rántott.

Lassan elindultunk a plazaba.
A fiúk már a második boltnál kiakadtak.

  • -Gyere-rángattam Zolit egy fehérnemű boltba.
  • -Neeee.Most komolyan??-nézett rám kerek szemekkel.
  • -Persze,segítesz választani.

Tomi kint röhögötött rajtunk a padon,ahol a többiek leültek.
Fanni egy határozott mozdulatta nyakon vágta és befejezte a szórakozást.
Zoli feje már tiszta vörös volt mikor a harmadik fehérnemű szettet próbáltam fel.

  • -Jó lesz ez,csak menjünk mááár-szenvedett.

Nem kínoztam tovább így fizettem.
A többiek kint kajáltak hambit.

  • -Én is,én is,én is-mosolyogtam és Viki a kezembe nyomott egyet és Zolinak.
  • -Haver csak nem sportoltatok??-célzott Tomi arra.
  • -Neeem-vágtuk rá egyszerre.
  • -Ejha,de nagy köztetek az egyetértés.Két hetet adok nektek-mosolygott és betömte az utolsó falatot.

Még vettünk pár pulcsit és nadrágot,majd elindultunk.
Kerek szemekkel mentünk be a munkahelyünkre,ami teljesen megváltozott.

  • -Meglepetééés-szaladt ki Éva a régi konyhából.
  • -Mi ez itt?-vigyorgott Tomi.
  • -Fő a változatosság.Kicsit változtattam a színeken.
  • -Szupcsi-pacsiztunk le mi hárman csajok.
  • -Szóval számithatok rátok??
  • -Persze-vágtuk rá mind az öten.
  • -Remek.Sok változás nincs,de nézzetek körbe,majd gyertek segíteni,mert még a fény cuccokat fel kell szerelni-nézett a fiúkra.-És új poharak érkeztek-itt már ránk nézett.

Vettük a lapot így gyorsan átfutottunk mindenen majd neki álltunk a munkának.
A dobozokból minden poharat kivettünk és elmostunk majd a polcokra tettük.

  • -Este jönnek az italok,de pár már most is itt van.

A fiúk kihozták a raktárból a piákat mi meg felraktuk a polcokra.
Egész jó lett ez az új stílus,jobban tetszik mint a régi az tuti.



Nincsenek megjegyzések: